[OT] LCD panoramiczny czy nie

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Sob, 28 Paź 2006, 21:48:00 CEST

Witam.

Temat offtopic'owy (chociaż głównie PLD będzie na tym wyświetlane;)) ale mało
na ten temat znalazłem w googlach więc postanowiłem spróbować zapytać
specjalistów;)

Mam przyjemność kupić sobie w końcu LCD i zastanawiam się czy warto kupić
panoramiczny.

Interesuje mnie czy dobrze się na tym pracuje (edytory tekstu), przegląda
strony w necie (często strony są dopasowane do rozdzielczości 1024x768), gra
(to okazjonalnie ale słyszałem że z tym jest problem) itp. W sumie to jedyne
co wiem to, że filmy na tym wyglądają miodzio;)

Ogólnie czy jest sens i czy warto kupować panoramiczny (np. ten:
http://sklep.benchmark.pl/pelny_30545.html) czy lepiej zwykły?
--
Pozdrawiam, Kamil