[OT] LCD panoramiczny czy nie

Przemek Fedków przem w k.pl
Sob, 28 Paź 2006, 22:52:13 CEST

Paweł Sikora napisał(a):

> mam ten -> http://benq.pl/products/LCD/?product=589
> miodzio :)

Benq mi się zle kojarzy "W zeszłym tygodniu BenQ ogłosił, że zaprzestaje
finansowania swojej niemieckiej spółki BenQ Mobile. BenQ Poland
poinformowała z kolei, że decyzja ta nie ma wpływu na jej działalność w
Polsce w zakresie sprzedaży telefonów komórkowych. Wiąże się jednak z
zawieszeniem współpracy z 170 nieetatowymi kooperantami wrocławskiego
centrum oprogramowania spółki."

osobiście polecam della

Czym większy tym lepszy, panorama zmienia punkt widzenia, moja leci w
2560 x 1600 przyzwyczaiłem się hehe.