[OT] LCD panoramiczny czy nie

Paweł Chuchmała pawel.chuchmala w gmail.com
Pon, 30 Paź 2006, 11:54:33 CET

On 10/30/06, Kamil <kamil.listy w klecza.pl> wrote:

> Czyli jest tak jak myślałem, że źle się pisze programy i źle się przegląda
> strony www?

E tam. Mi się bardzo dobrze pisze programy. Po prostu trzeba somie
umieć zagospodarować przestrzeń. Tak samo z oglądaniem www. Nikt Ci
nie każe powiększać okna na całą szerokość. ;-)

Mi na 23 calowej panoramie pracuje się bardzo dobrze. Jak dobrze
pójdzie to niedługo powiem jak się pracuje na 30. Ale to na macu, nie
pld. ;-)

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała