digital Prioris HX 5166 (cd.)

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 30 Paź 2006, 13:59:35 CET

Mam z tą maszynką problem. Generalnie sprzęt jest stabilny. Ostatnio
jednak próbowałem przerzucić z innej maszyny ok 10GB jakiś plików. I tu
pojawił się problem. Okazało się, że przy dużym obciążeniu systemu
dysków maszynka pada. Z początku wyglądało to tak, że wywalał komunikat
na ekran z nazwami rejestrów, listą modułów w kernelu i jakimiś
tajemniczymi liczbami (z których ja nic nie rozumiem). Za którymś razem
zasugerował, że może to być problem z pamięcią. Wyjąłem więc wszystkie
pamięci wyczyściłem i włożyłem z powrotem. Nieco się poprawiło ale teraz
przy długich transferach na dysk wiesza się poprostu na twardo bez
żadnego komunikatu. Komputer przestaje porostu reagować. Macie jakieś
pomysły co to może być?
Komputer na chipsecie NX orginalnie 2 x Pentium200, teraz 2 x Pentium200MMX.

--