(lekki) server http

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pon, 30 Paź 2006, 13:51:03 CET

Dnia poniedziałek, 30 października 2006 13:17, Łukasz 'LCF' Jagiełło napisał:
> Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Grzegorz Sójka :
>
> boa
>
> ,a co byś chciał na tym robić ? Bo np. do wypychania grafiki/filmików
> używam boa, ale jeżeli już byś chciał mieć np. php to lighttpd.

Ja właśnie używam lighttpd do wypychania grafiki i działa bardzo ładnie:

Uptime	6 days 17 hours 44 min 30 s
Started at	2006-10-23 20:57:19
absolute (since start)
Requests	201 Mreq
Traffic	483.02 Gbyte
average (since start)
Requests	345 req/s
Traffic	869.85 kbyte/s
average (5s sliding average)
Requests	407 req/s
Traffic	1.02 Mbyte/s

Nie licząc drobnych problemów z konfiguracją nie miałem z nim żadnych
problemów. Jedyne co, to musiałem dodać: server.max-fds = 4096, bo domyślna
wartość (1024) okazała się za mała.

--
Pozdrawiam,
Paweł