digital Prioris HX 5166 (cd.)

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Pon, 30 Paź 2006, 16:27:49 CET

Łukasz 'LCF' Jagiełło wrote:
> Zero, kierunkowy dzien dobry Panstwu jestem Grzegorz Sójka :
>
> A sieciówki ? Tej klasy sprzęt realtec 8139 potrafił zabić przerwaniami ;-D

O tym nie pomyślałem. Karty to 3c905 i 3c905C. W czasie zwisów cały
traffic tak naprawdę szedł przez 3c905. Z ciekawostek komenda:
cat /dev/ida/c0d0 > /dev/rd/c0d0
nie powoduje (już) zwisu. Był z tym problem ale rozwiązał się po
wyczyszczeniu styków na  pamięciach. Czy więc wymiana sieciówki może coś
pomóc?

PS. Moje jajco to 2.6.28.1 vanila z łatką do ipt_ROUTE.

--