Samba + LDAP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pon, 30 Paź 2006, 19:52:03 CET

Dnia Thu, 21 Sep 2006 09:02:34 +0200
Zbyniu Krzystolik <zbyniu w geocarbon.pl> napisał(a):
> Mniej wiecej Tue, Sep 19, 2006 at 12:07:37PM +0200, zainteresowany
> Daniel Mróz rzekl:

> Ok, dzięki.
OK, rozwiązałem też problem odpytywania LDAPa nawet w przypadku, gdy
lokalnie konto istnieje. Rozwiązanie jest tak banalnie proste, że aż
wstyd się przyznawać.

   -bash-3.1# grep ldap /etc/nsswitch.conf
   passwd:         files [!NOTFOUND=return] ldap
   group:          files [!NOTFOUND=return] ldap
   shadow:         files [!NOTFOUND=return] ldap

:D

Pozdrawiam
Beorn

--