[OT] Re: Wypisanie z listy...

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Wto, 31 Paź 2006, 11:51:25 CET

> Nie no nie wygłupiajmy się ;-) Aktualnie nie posiadam ani wystarczających
> umiejętności, ani możliwości technicznych.
>
> Ja myślałem bardziej o "Zrobimy? To zróbcie" :)

np 5 plnów za konto na miesiać x ilość kont = "odpowiednia motywacja"

czy tam mniej/więcej 5 plnów i tak nie pokryje:
- prąd
- maszyna
- łącze
- czas na zarządzanie bałaganem

więc prościej jakiś chłosting w jakiejś firmie chłostingowej,
ci co chcą mieć konto dają odpowiednią ilość plnów na miesiąć i jest,
po co wymyślać koło od nowa, jak nie zapłaci to nie ma, zablokowane.

a zresztą ... ;-) dobrze wiemy że jak coś jest zadarmo,
to useria rząda niewiadomoczego

i odrazu ucinam dyskusję w tym miejsu i chętnych ew zapraszam
na pld-discuss cośtam cośtam.

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba