autoryzacja w postfixie w mysql z wykorzystaniem bezpiecznego polaczenia

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Pią, 1 Wrz 2006, 22:32:26 CEST

06-09-01, Tomasz Woźniak <ctr w post.pl> napisał(a):

> Witam
>
> :D Proponuję skorzystać z tego :
>

> http://postfix.wiki.xs4all.nl/index.php?title=Virtual_Users_and_Domains_with_Courier-IMAP_and_MySQL
>
> Mi to pomogło.

Witaj

 Zaglądałem tam wcześniej i mi nie pomogło. Ale.. dzięki temu skojarzyłem że
mam włączoną autoryzację w tandemie dovecot i postfix. Może zrezygnuje z
dovecota i porównam efekt.

Pozdrawiam

ps. dam znać jak poszło maszyna nie jest na chodzie.
--
Przemysław Staniszewski