kopiowanie pld z komputera na komputer

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Sob, 2 Wrz 2006, 09:46:52 CEST

Witajcie

 Jak do tej pory nie miałem z tym problemu. Teraz przytrafiła mi się
ciekawa sytuacja. Otóż skopiowałem system cp -a z dysku na dysk,z
komputera na komputer.

Oto końcówka z ładowania systemu przed Kernel panic:

Suspend2: Initrd lacks echo > /proc/suspend2/do_resume.
VFS: Cannot open root device "hda2" or unknown-block(0,0)
Please append a correct "root=" boot option
Kernel panic - not syncing: VFS: Unable to mount root fs on
unknown-block(0,0)

Swojego czasu przyzwyczaiłem się do gruba, więc zainstalowałem
zmodyfikowałem menu, upewniłem się że dobrze wykrywa urządzenia,
stworzyłem na nowo initrd, przeinstalowałem kernel z paczki, sprawdziłem
fstab'a sprawdziłem partycje na dysku. Kompletnie nic innego mi do głowy
nie przychodzi co mógłbym zrobić. Dysk na IDE, właściwie to sprawdzałem
na dwóch dyskach - to samo. Partycja ext3. Live ładnie startuje. W
sumie.. skończyły mi się pomysły.

Właśnie coś mi przyszło do głowy. Układ płyty głównej różni się od tego,
który miałem w poprzednim komputerze. Odpowiada za niego moduł sis[cyferki].
Jak można wygenerować nowy initrd tak by ładował ten moduł?

Swoją drogą, zinstalowałem pld z cd, wyrzucenie stosu i kernel panic.
Ciekawe co tym razem jest przyczyną.

Pozdrawiam.