Re: hal - pmount - ivman... kłopotów ciąg dalszy [krótkie]

Bart. uzi18 w o2.pl
Pon, 4 Wrz 2006, 16:04:52 CEST

Witam serdecznie.

Kilka dni temu tez z tym ivmanem ćwiczyłem ale bezskutecznie

Ja za to meczylem jeszcze submount niby dziala ale kde nie wspolpracuje.

Moj problem polegal na tym ze pojawialo mi sie np. usb-flash-disk w media:/ a po otworzeniu i
zamontowaniu kde mialo/ma nadal/ problem z

1. zauwazeniem ze cos juz jest zamontowane poprawnie aby moc pozniej sobie spokojnie to ustrojstwo
odmontowac
2. nie wie gdzie "iść" tzn np. /media/sda1 czy cos tam

i wiele innych pkt. ktorych juz nie pamietam
rece mi juz opadaja
tymczasem pozostaje ... konsola i stare dobre mount

Moze ktos sie jeszcze podzieli wnioskami/rozwiazaniami .
Pozdrawiam
Bart.