hal - pmount - ivman... kłopot�

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 5 Wrz 2006, 00:19:20 CEST

Mateusz Korniak napisał(a):

> Śmiała teza ;). Masz na myśli Aczowskie KDE i że Ci działa w praktyce ?

Teza śmiała nie śmiała... w zakresie w jakim potrzebuję działa. Czyli
montuje automagicznie nośniki i pozwala mi je odmontować nie rzucając
przy tych operacjach błędami. Jako inny użytkownik nie próbowałem
odmontować to fakt, ale tego po prostu nie potrzebuje na moim domowym
komputerku jako, że mój ci on i niczyj więcej, więc użytkownik na nim
jest aż jeden nie licząc root-a ;)

Jedyny ból to, że przed "wysuń" muszę dać "odmontuj", ma na to
pomagać nowy eject (jak mi tu ktoś poradził) ale budowanie go ciągnie
budowanie innych rzeczy i aż tak bardzo mi nie przeszkadza "ręczne"
odmontowywanie przed "wysuń".

[root w frodo ~]# rpm -qa|grep -E "^(hal|pmount|kdebase)."|sort
hal-0.5.7.1-1
hal-devel-0.5.7.1-1
hal-gphoto-0.5.7.1-1
hal-libs-0.5.7.1-1
kdebase-common-filemanagement-3.5.4-1
kdebase-common-konsole-3.5.4-1
kdebase-core-3.5.4-1
kdebase-desktop-3.5.4-1
kdebase-desktop-libs-3.5.4-1
kdebase-devel-3.5.4-1
kdebase-kate-3.5.4-1
kdebase-kdcop-3.5.4-1
kdebase-kdialog-3.5.4-1
kdebase-kfind-3.5.4-1
kdebase-kfontinst-3.5.4-1
kdebase-kjobviewer-3.5.4-1
kdebase-klipper-3.5.4-1
kdebase-konsole-3.5.4-1
kdebase-kpager-3.5.4-1
kdebase-ksysguard-3.5.4-1
kdebase-kwrite-3.5.4-1
kdebase-libkate-3.5.4-1
kdebase-libksgrd-3.5.4-1
kdebase-screensavers-3.5.4-1
pmount-0.9.11-2

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Bajka o ścianie: Ścianie zabronione!