hal - pmount - ivman... kłopot�

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 5 Wrz 2006, 20:21:52 CEST

BeCe napisał(a):
> E, nie jest tak zle. Wystarczy zbudowac nowego gettexta z --without
> dotnet --without gcj, zbudowac na nim nowego ejecta i mozna wrocic do
> starego gettexta:). Jak ktos ma ochote to tu jest moj build ejecta
> budowany na Ac i686: http://tinyurl.com/lav4p
> U mnie dziala od jakiegos czasu.

Jak się wyrobię z papierów to sobie zbuduję dla athlona ;) Póki co
zainstalowałem to co zbudowałeś i bryka aż miło ;) Dzięki :)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Bajka o anonimie: A no ni ma się czemu dziwić.