Dell PE 6850 - problem ze startem.

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 6 Wrz 2006, 16:22:39 CEST

On Wed, Sep 06, 2006 at 04:18:28PM +0200, Roman Kolasiewicz wrote:
> Mam problem z wystartowaniem takiej maszyny na dystrybucyjnych kernelach SMP.
>
> Kernel 2.4 nie laduje nawet initrd - twardy zwis.
>
> Kernel 2.6-grsecurity startuje z poczatku calkiem niezle, ale po zaladowaniu
> modulow scsi (megaraid_mbox, megaraid_mm, sd_mod itp.) oraz na samym koncu
> ext3 (filesystem /) przestaje isc dalej. Raz doszedl do startu inita i tez
> sie na tym wysypal.

Nie każdy wie:
1. ile ramu
2. ile procków
3. jakie to procki

czy z rescuecd startuje ?
czy memtest ok ?
czy inne łubuntu rabotajet ?

wróżki nie umieją wróżyć ;-)

zdrówko,
m.a.

ps: dell mi się kuma jako coś co zawsze i wszędzie działa ...
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba