cvs i predkosc dzialania

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Czw, 7 Wrz 2006, 09:25:52 CEST

Maciej Pijanka napisał(a):

> ale co konkretnie zajmuje czas, oczekiwanie na reakcje cvs w sensie
> akceptacje polaczenia czy cos innego? mnie cvs'y raczej dzialaja,
> raczej poprawnie.

gdy user chce wykonać operacje
np. porównać plik 700 bajtow
to trwa 7sec
i tak przed każdą operacją

DNSy poprawnie zrobione dla adresów prywatnych

ktoś ma jakiegoś pomysła jak można to przyspieszyc??

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel