Samba + LDAP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Czw, 7 Wrz 2006, 14:24:07 CEST

> Ja dodaje użytkowników przy pomocy smbldap-useradd z smbldap-tools.
Ten skrypt u mnie nie działa:

failed to perform search; No such object
at /usr/share/perl5/vendor_perl/smbldap_tools.pm line 362. Error
looking for next uid at /usr/share/perl5/vendor_perl/smbldap_tools.pm
line 993.

Co dziwne, podczas wykonywania skryptu do bazy LDAP nie lecą żadne
zapytania :/

Pozdrawiam
Beorn

--