Samba + LDAP

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 8 Wrz 2006, 10:38:21 CEST

Dnia Thu, 7 Sep 2006 20:49:30 +0200
Marcin Winkler <qurczak w wolomin.biz> napisał(a):
> Niemożliwe, zwiększ debug dla ldapa ... A szuka właśnie tego
A jednak możliwe. LDAP raportuje mi wszystkie zapytania, a przy
uruchomieniu tego skryptu mam cisze w logach.
Zresztą, przejrzałem źródła skryptu i powinien on odpytywać z filtrem
'(&(objectClass=account)(uid=<UID>))' i z tej samej maszyny to
zapytanie ldapsearchem działa (zwraca jeden rekord, bo akurat tyle tam
jest). W takim razie coś nie teges jest z moim Perlem.
Machnąłem na to ręką, bo nie mam czasu na debugowanie Perla. Sam sobie
napiszę odpowiedni narząd. Muszę tylko znaleźć algorytm odpowiedzialny
za generowanie SIDów.

Dzięki i pozdrawiam
Beorn

--