[OT] UPS'y z action, typu "UPS ACTIVE POWER"

andrzej andy w iwanet.pl
Pią, 8 Wrz 2006, 11:13:53 CEST

Michal Abramowicz napisał(a):
> witam,
>

> ktoś używał czegoś takiego jak:
> UPS ACTIVE POWER 600VA
> z nut'em ? ma toto rs232 ale ;-)
>
> albo  UPS LESTAR MD450E ???
>

> szukam czegoś _TANIEGO_ na 1 rok, potem mnie nie interesuje
> stan ups'a ;-)
>

> ktoś coś poleci w tej kwestji ? tani sprawdzony działa z nut'em
> tylko pod 1 nędzny komputer z zasilaczem 300watt bez monitora.
>
> abram

witam

tak, używam UPS ACTIVE POWER 600VA ciągle od ponad roku. W tym czasie nie mialem takiej sytuacji aby komputer nie byl zasilony. Niestety nie jest połączony przez rs232 wiec nie wiem czy bedzie pracował z nut'em.
Zasila komputer (zasilacz 300W) - celeron 333 (przekrecony na 500), 256MB RAM, dysk seagate 40GB, 3 sieciówki, graf. Gforce 2MX.
testy:
nowy ups konfiguracja j.w. podtrzymywał zasilanie ok. 55 min. bez monitora oczywiście,ostatnio podczas zaniku napięcia (trwalo to ok. 40 min) spisal sie równie dobrze, wiec chyba nie jest taki zły...

pozdrawiam
andy