[OT] UPS'y z action, typu "UPS ACTIVE POWER"

Miesiu linux_mdk w wp.pl
Pią, 8 Wrz 2006, 23:51:54 CEST

Dnia piątek, 8 września 2006 20:49, Marteen napisał:
> W paru lokalizacjach uzywam upsow POWERCOM 600 lub 800VA.
> Komunikuja sie one z kompem po rs232. Producent dolacza oprogramowanie
> ktore bardzo ladnie dziala pod PLD i prawidlowo wylacza kompa po zaniku
> zasilania. Do tego maja jedna bardzo fajna zalete - jak ci UPS wylaczy to
> po powrocie zasilania nie musisz go recznie wlaczac, gdyz sam sie wlacza i
> komputer podniesie sie sam.

Fideltronik 1000 robi dokładnie to samo i też ma skrypty w które można wpisać
swoje polecenia, które mają się wykonać w sytuacji awaryjnej.  Mam takie 3
szt UPSów - polecam - działają bardzo dobrze - a prąd mi pada +/- co 2
tygodnie i ani razu się nie zawiodłem.

Miesiu
--
Zobacz Player MP3 w Zegarku: