Wiadomości z listy wlasnego autorstwa

Przemysław Staniszewski peyrol w gmail.com
Sob, 9 Wrz 2006, 13:01:55 CEST

Nie dochodza do mnie emaile, ktore sam poslalem na liste.
Strasznie mnie to irytuje - czasem wysle maile a pare godzin
pozniej trafie na rozwiazanie - i nie moge sie podzielic z nikim
tym poniewaz nie moge zrobic re na mailu ktorego nie mam.
Czy to gmail moze miec tak restrykcyjny filtr antyspamowy?

Odnosie ustawien suskrybcji:

*Czy chcesz otrzymywać wysłane przez siebie wiadomości? Nie*
*Unikać podwójnych kopii wiadomości? Nie*

**

Hmm

--
Przemysław Staniszewski