BGP i badanie ruchu do ASów

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Nie, 10 Wrz 2006, 21:43:43 CEST

Przemysław Backiel napisał(a):
> bo mnie poraziło na początek :(
dobra
teraz już wiem, czego mi dokładnie brakuje..
(ta metoda nie mówi mi tego)
potrzebuje, poznać top 2-3 ASy skąd moi userzy sciągają dużo rzeczy, tak
by manualnie zmienić ewentualnie trasy routingu..

> no i chyba nie mam wyboru :(
tak jak wyzej

jak poznać 2-3 ASy skąd ludzie sciągają najwięcej.

--
Z powazaniem
Przemyslaw Backiel