VMware, amd64, chroot

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Pon, 11 Wrz 2006, 19:49:03 CEST

Witam.

Może najpierw opiszę co zrobiłem:
1. Zbudowałem sobie najnowsze VMware-workstation jako i686
2. Zbudowałem sobie moduły do jądra dla 64bitów
3. W środowisku chroot zainstalowałem 32 bitową aplikację zgodnie z instrucją
z nodeps i podlinkowałem libsexy.so.1->libsexy.so.2 i to samo z
libsexymm.so.1->libsexymm.so.2
4. W środowisku 64 bitowym zainstalowałem paczki z modułem jądra i te moduły
załadowałem
5. Próba uruchomienia przez user'a polecenia `vmware` (oczywiście z chroot'a)
zakończyła się... no niestety niczym. Po prostu odpaliłem a po sekundzie
znowu dostałem znak zachęty. Zero komunikatów, zero okienek po prostu nic. W
logach również cisza.

Oczywiście wszystko inne w chrooc'ie mi śmiga (firefox, mplayer, opera, skype
oo2, wine)

Przypuszczam, że robię coś źle (może moduły też 32bitowe? a może po prostu da
się to zbudować dla 64 bitów?;)) ale nie mam pojęcia za bardzo co. Wiem, że
nikt tu nie umie wróżyć ze szklanej kuli ale może ktoś mnie chociaż nakieruje
co mógłbym sprawdzić?:) Nie mam bowiem pomysłu co jest nie tak zwłaszcza, ze
dostaje 0 komunikatów.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic

--