nss_mysql czy komus to dziala?

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Wto, 12 Wrz 2006, 12:09:12 CEST

Witam,

Chciałem sobie zrobić konta użytkowników w bazie MySQL, chciałem skorzystać z
nss_mysql, który wydaje się że do tego służy.

w /etc/nsswitch.conf mam:
passwd:         files mysql
shadow:         files mysql
group:          files mysql

I jeszcze nss-mysql-root.conf i nss-mysql.conf skonfigurowane zgodnie z opisem
na stronie.
No i to prawie działa, znaczy się zapytania do bazy są, ale i tak nie może się
żaden użytkownik zalogować. Domyślam się jeszcze że trzeba coś z PAM
pomieszać, ale nie mam pojęcia co i od czego zacząć.

Czy ktoś komu to działa może się podzielić wiedzą??

A może inne rozwiązanie mojego problemu? Czyli chciałbym by konta użytkowników
były takie same na kilkunastu maszynach które są w jednej sieci LAN, właśnie
autoryzacja w oparciu o jakąś zewnętrzną bazę danych.

--
Pozdrawiam,
Paweł