Problemy z poldkiem

Paweł Chuchmała pawel.chuchmala w gmail.com
Wto, 12 Wrz 2006, 17:02:24 CEST

On 9/12/06, Marteen <marteen w go2.pl> wrote:
> Looking up packages for upgrade...
> warn: openssh-clients: multiple instances installed, skipped
> warn: chkconfig: multiple instances installed, skipped
> warn: less: multiple instances installed, skipped
> error: rsync: multiple instances installed, give up

rpm -q openssh-clients

pokaże Ci jakie wersje masz zainstlowane. Jeśli rzeczywiście będzie
kilka to: rpm -e ....  Ja zawsze usuwam nowszą, bo nie wiem czy jest w
całości zainstalowana i jeszcze raz upgrade robię.

I tak dla wszystkich pakietów.

Pozdr,

--
Paweł Chuchmała