nss_mysql czy komus to dziala?

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 13 Wrz 2006, 15:53:35 CEST

On Wed, Sep 13, 2006 at 03:29:56PM +0200, Paweł Kośka wrote:

> Heh, z tym to z buciora ruszyło. 5 minut roboty i już działa.
>
> Nie działa passwd, ale to chyba nawet dobrze, bo i tak chcę mieć bazę MySQL
> udostępnioną tylko ro.

bo passwd jest dla /etc/shadow ;-)
musisz sobie sam zrobic hasło i login i wogóle.

ponieważ dosałeś pomoc w kwestji libnss-cośtam
to pl.docs.pld-linux.org przyjmnie kolejny dokument hałtu

zdrówko,
m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba