drukowanie spod KDE

BeCe boski_cinek w o2.pl
Czw, 14 Wrz 2006, 07:59:05 CEST

R w dzio napisał(a):

> No własnie nie wywala żadnych błędów
> To wygląda tak jakby nie istniało okno które wyskakuje po ctrl + p i tu
> zawiesza sie aplikacja
> Co ciekawe jak zrobiłem z konsoli "wydruk zawartości okna" wydruk
> wyleciał bez problemu

Mialem swego czasu podobny problem, tylko u mnie okienko kprinter
pojawialo sie po chwili oczekiwania. Nie pamietam niestety, jak
rozwiazalem problem, ale chodzi mi po glowie aktualizacja cups,
przeinstalowanie w nim drukarki od zera, ustawienie uprawnien i chyba
tez aktualizacja KDE. Poza tym sprobuj odpalic z konsoli "kprinter
jakisplik.txt" i zobacz, czy czegos nie wywala.

--
|3 0 $ |< !   < i N e |<
http://boskastrona.xhejn.org
"make install, not love!"