raid1, mdadm, rescue

Lukasz B lukasz w mikroplan.com.pl
Czw, 14 Wrz 2006, 15:32:21 CEST

Stacho Pal wrote:

> mknod niczego nie zepsuje,
ok, to jasne, wiadomo

> RescueCD najnowszy używa udev i po starcie
> w /dev brakuje urządzeń md0, md1, itd. dlatego mdadm -A pisze komunikat
> o braku urządzenia, jak się nie zrobi mknod'a.

chodzilo mi dokladnie o:
mdadm -A /dev/md0 /dev/sdb1 /dev/sda1

aczkolwiek teraz troche wiecej doczytalem, i wynika,
ze to jest wlasnie to, czego szukam...

w Software-RAID HOWTO nie jest to az tak szczegolowo opisane,
a pojawiaja sie pojecia 'assemble' oraz 'run' i troche mnie to
zdezorientowalo.

Dam znac jak sie uda

--
Lukasz