PLD + AMD64 Mobile + Blueconnect

Hubert Ciepluch hubert w ibi.pl
Czw, 14 Wrz 2006, 21:31:50 CEST

Witam serdecznie,

mam pytanie czy ktoś z listowiczów używa takiego zestawu i czy mu to
działa. Pytam się bo wybieram laptopa, na którym planuję używać pld dla
amd64, a słyszałem że usługa blueconnect na prockach amd ma jakieś
problemy(??). Niestety nie można nic innego w sieci wyczytać niż to, że
ktoś tam słyszał o problemach. Z tego co się doczytałem to pod Linuxem
karta jest widziana jako urządzenie serialowe za pomocą usb-serial i
trzeba się połączyć za pomocą zwykłego ppp + podanie pinu. Nie wiem co
ma do tego procesor tutaj dlatego chciałbym się dowiedzieć czy ktoś tego
używa w praktyce.

Z góry dzięki za jakiekolwiek info
Hubert