Wświetlanie niezamontowanych partycji w konquerorze

Wojciech Szymak wojtekszymak w wp.pl
Pią, 15 Wrz 2006, 13:47:19 CEST

Dnia 28-08-2006, pon o godzinie 17:08 +0200, Wojciech Szymak
napisał(a):
> Witam,
> Po którejś z ostatniej aktualizacji (prawdopodobnie upgrade kde)
> konquerorowe media:/ przestały prawidłowo funkcjonować. Wcześniej
> wyświetlało tam wszystkie partycje (zamontowane i nie) oraz napędy cd o
> ile była włożona płyta. Obecnie z partycji wyświetlane są tylko te,
> które były zamontowane przy pierwszym starcie konquerora (zamontowanie z
> konsoli nie powoduje pojawienia się nowych partycji). Z napędami cd nie
> ma problemu, działają jak wcześniej. Kiedy montuje/odmontowuje ręcznie
> [...]

Przyczyną problemu był hal. Domyślnie ustawiał volume.ignore dla
partycji na true. Problem rozwiązało usunięcie
pliku /usr/share/hal/fdi/policy/10osvendor/.99-storage-policy-fixed-drives.fdi
--
Wojciech Szymak