Re: apache i problem z danymi w katalogach userów

Przemysław Backiel przemyslaw.backiel w backiel.com.pl
Sob, 16 Wrz 2006, 17:26:03 CEST

Paweł Kośka napisał(a):

> A nie brakuje jakiegoś pakietu? Coś apache-mod_userdir czy coś w tym stylu.

go dodałem w pierwszej kolejnosci..
w logach mam access_denied ale privileges są ok ustawione..
co ciekawe, mogę wejsc na strone tylko jednego usera
innych nie
ale np. stworzenie aliasu działa - mozna oglądac te strony/pliki z
public_html userów..
ki grzyb?

--
Z powazaniem