PLD +Blueconnect

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Sob, 16 Wrz 2006, 21:40:45 CEST

Witam,

Stałem się szczęśliwym posiadaczem usługi BlueConnect... Problem w tym że nie
potrafie tego uruchomić na PLD :)

Mam kartę  Merlin U530, podłączam do Laptopa, jakieś moduły się wgrywają,
yenta_socket, pcmcia_core i coś tam jeszcze.

Wiem  że trzeba to uruchamiać jak zwykłe ppp, szkoda tylko że nie wiem co
gdzie i jak. Nie wiem co gdzie wpisać, jaki nr. itp. jest jeszcze jakiś rpm
dla auroxa, ale tego nie mam, nie mam płytki z Ery.

Czy mógłby mi ktoś to w prosty sposób opisać jak to odpalić, co zainstalować,
co gdzie wpisać itp.

Najlepiej by to potem się odpalało np. ifup ppp0 czy coś w tym stylu.
Ja nie wiem o co chodzi, nigdy nie konfigurowałem ppp na linuksie, nie wiem od
czego zacząć, a dzisiaj pół dnia spędziłem z google i nie udało mi się tego
uruchomić.

Tak więc bardzo bym prosił o prostą instrukcję jak odpalić BlueConnect w PLD.

:-)

--
Pozdrawiam,
Paweł