[AC] lilo-22.7.3-1

Kai kai w lexx.eu.org
Nie, 17 Wrz 2006, 11:03:56 CEST

Po aktualizacji lilo z wersji lilo-22.7-3 do lilo-22.7.3-1 przy wydaniu
komendy lilo dostaję na każdej maszynie błąd:

Fatal: geo_query_dev HDIO_GETGEO (dev 0xfe00): Inappropriate ioctl for
device

Serwery mają najróżniejsze kontrolery, zarówno scsi jak i ide. Jedyną
wspólną cechą jest to, że wszędzie jest skonfigurowany LVM (ale
partycja /boot jest na zwykłej partycji poza LVM). Nie mam chwilowo
żadnej maszyny bez LVM, by sprawdzić czy działa.

Oczywiście po upgrade kernela nie ma szans na poprawne zbootowanie
maszyny bez jednoczesnej instalacji i skonfigurowania grub'a (który
działa ok), ale w przypadku kilkudziesięciu maszyn do których mam tylko
zdalny dostęp jest to duża uciążliwość.

Z góry dziękuję za jakąkolwiek pomoc.

pozdrawiam,

--
**    In the Light Universe    ***   Kai  -  Robert Jaros   **
*     I have been darkness,     *      kai w startrek.pl       *