Xgl dla AC skąd ?

Kamil kamil.listy w klecza.pl
Nie, 17 Wrz 2006, 16:50:09 CEST

Dnia niedziela, 17 września 2006 16:25, Piotr Grymkowski napisał:
> No ja na tym siedze obecnie, jest to bardzo stabilne i wg. mnie nawet
> przyszłościowe ;) gdyż bedzie mniejszy broblem później przy ew.
> upgrajdzie do TH. Twój wybór...
Z tego co pamiętam to są dwa problemy jakie zauważyłem przy XGL i kde.
1. menadżer okien compiz jest beznadziejny... ala gnome... brakowąło mi w nim
sporej ilości funkcjonalności
2. Okna się przyklejały tylko jak ctrl przytrzymałem... nie mogłem znaleźć
gdzie to zmienić
3. applet pozwalający przełączać się między pulpitami i pokazujący co na nich
jest zupełnie nie działał.
4. Są tylko 4 pulpity... obecnie korzystam z 6.

..było chyba jeszcze coś ale juz nie pamiętam co.. w każdym bądź razie narazie
mnie to blokuje przed przejściem.
--
Pozdrawiam, Kamil