[laptop] snd-hda-intel (suspend to ram)

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pon, 18 Wrz 2006, 23:46:40 CEST

Dnia 18-09-2006, pon o godzinie 11:11 +0200, Michal Abramowicz
napisał(a):

> Nie doczytałeś, przecież pisałem że już to sprawdziłem.
>
> Eh, snd-hda-intel ssie, i to mocno. :(

mi na:

00:1b.0 Audio device: Intel Corporation 82801G (ICH7 Family) High Definition Audio Controller (rev 02)

niby sie odpala wykrywa ale nic nie gra (tak jakby mute, ale oczywiscie
wylaczone jest)

chyba ze 2.6.17 obsluguje to poprawnie

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl