[laptop] snd-hda-intel (suspend to ram)

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Śro, 20 Wrz 2006, 16:54:47 CEST

> kiedy mozna oczekiwac na ready 2.6.17??
> w 2.6.16 suspend2 (suspend to disk ) na moim laptoku ladnie sie zamykal
> tyle ze potem stawal na wczytaniu pliku przy wstawaniu (ale mozliwe ze
> to wina swap-a za malego (mam 512 i taki tez swap)

Po pierwsze primo:
- snd-intel-hda dobrze klika jak masz poldkowe jajko większe od 2.6.16
alsamikser pokazuje wtedy coś sensownego i działa
Po drugie primo:
- suspend2 do swapa mam gdy swap=(ram x 2) = 1024M ;-) tak wyszło i
  działa, wpis w grub ok,
- nie wiem co masz w intird, a właściwie się przełancza coś w
  /e/s/genintrd coś w okolicy
 USE_SUSPEND2=no na yes ;-), a i trzeba startowac zawsze z jajka
co ma wsparcie do tego, testowane z 2.6.17.11-0.9

zdrówko,

m.a.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba