PLD rescue (amd64) Raid, Bootloader problem

Gracjan Tyczyński grax w koszalin.com.pl
Czw, 21 Wrz 2006, 10:56:56 CEST

Tzn musze wpisac przed wydaniem polecenia geninitrd... do /etc/modules nazwy tych modulow tak?

dm-mod chyba nie musze, bo to jest od LVM, a ja robie tylko na raidzie :)

Ale jeszcze jedno sie pytalem. Jaka moze byc przyczyna, ze nie chce mi lilo przeladowac tylko mam komunikat:

Fatal: map file must be on boot RAID partition

to jeszcze zanim zrobie reboot.