hostap i WPA

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Czw, 21 Wrz 2006, 15:16:09 CEST

Paweł Gołaszewski wrote:

> Nawet w przypadku ipw2200, żeby WPA2 pod windą działało to trzeba
> zainstalować tam sterowniki z intela, a nie to badziewie, które M$
> dostarcza standardowo. Dopiero wtedy WPA2 zaczyna chodzić.
>
> Tutaj może być sytuacja podobnego typu.

Albo po prostu sterowniki realteka są zabugowane (domyślnie w XP nie ma
żadnych do tej karty). Przy drugim podejściu zauważyłem, że WinXP
oferuje wybór AES podczas ręcznej konfiguracji, więc niby powinien
obsługiwać WPA2 (na tym drugim D-Linku jest tam do wyboru tylko TKIP).
Nie chciał działać, więc albo to jeszcze jakieś inne błędy w mojej
konfiguracji, albo bugi w bardzo starym sterowniku do starej karty.