PLD rescue (amd64) Raid, Bootloader problem

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Czw, 21 Wrz 2006, 22:49:46 CEST

> U mnie myk polegal na tym, ze mam dyski na sata i juz po instalacji
> kernela, po depmod -a, daje:
>
> # geninitrd -v -f --with=sata_sil /boot/initrd-2.6.x-y.gz 2.6.x-y

co mozna rozwiazac dajac w /e/modprobe.conf (dla 2.6.*)
alias scsi_hostadapter sata_sil

pozatym nie trzeba miec w /e/modules wpisanych wszystkich modulow,
przy dobrze wypelnionym /e/fstab, /e/mdadm.conf, /e/modprobe.conf
i zamontowanym /proc geninitrd w chroocie _samo_ ladnie wszystko zrobic

sorki ale nie moglem sie powstrzymac ;-)

panowie do /e/modules dodaje sie moduly wtedy gdy jest taka potrzeba a
rc_scripts tego nie _obsluguje_, pozatym jezeli jest to modul/ly
potrzebne mozna je w initrd wsadzic, wystarczy zmienic _cos(co sami
znajdziecie)_ w /e/s/geninitrd ;-)

zdrowko,

m.a.

--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba