VMware-workstation nie działa

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 22 Wrz 2006, 15:33:19 CEST

Dnia piątek, 22 września 2006 15:17, Lukasz B napisał:

> mam VMware-workstation-5.5.1.19175-0.2           2006/09/08 12:29    66.3
> MB budowane z CVS z modulami do 2.6.14.7-5
> bangla wysmienicie,
> jednak wczesniej mialem starsza wersje/jadro i przekopiowalem katalog
> .vmware

Wersja 5.5.1 u mnie działała świetnie przez różne wersje kerneli, na
2.6.17.13 skończywszy. Przed chwilą zrobiłem update do 5.5.2 i... odpalone
z linii komend przez vmware nie działa (nawet nie wyświetla najmniejszego
komunikatu), a strace vmware startuje. Za to nie odpala maszyny wirtualnej:

Version mismatch with vmmon module: expecting 138.0, got 137.0.
You have an incorrect version of the `vmmon' kernel module.
Try reinstalling VMware Workstation.

Póki co, wracam do poprzedniej wersji, chromolę to.