Śledzenie zmian w pliku

Andrzej 'The Undefined' Dopierała undefine w aramin.net
Nie, 24 Wrz 2006, 23:55:09 CEST

On Sun, Sep 24, 2006 at 06:35:39PM +0200, Dariusz Włodarczyk wrote:

> tę komendę jako pierwszą wykonałem i to samo wyczytałem... ale nie
> działa jak powinno :(
ee...
[undefine w uc64 ~]$ tail --follow=name --retry test
blabla
blablabla
ala ma kota
sss
sssa

sssa
tail: test: plik obcięty
blabla

(w miedzy czasie >> i potem > do pliku test)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,      Adam Mickiewicz University WMiI