Śledzenie zmian w pliku

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Wto, 26 Wrz 2006, 08:26:37 CEST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):

> jasne
> pytanie na szybko - używasz tail --follow=name --retry? czy czegoś w
> stylu tail -f --follow=retry?

próbowałem

tail --follow=name --retry plik &

a także co ma być równoważne:

tail -F plik &

i co jakiś czas jeśli plik jest wywalony to wylatuje z pamięci i siłą
rzeczy już nie loguje :(

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] Bajka o skinie: Wyszedłem z kina.