kompilacja.

Grzegorz Sójka wujek w yen.ipipan.waw.pl
Wto, 26 Wrz 2006, 21:29:31 CEST

Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:
> ee..
> jakie /usr/src/linux ?
linux-2.6.16.20

> nagłówków jądra _nie używa się_ do kompilacji programów.
Podejrzewam, że masz całkowitą racje ale ja potrzebuje ustawić delay dla
skanowania powierzchni macierzy na kontrolerze sprzętowego raida (Compac
Smart 2DH) przez wywołanie iocall na urządzeniu w /proc. W wyżej
wspomnianym pliku znajdują sie wszystkie potrzebne deklaracje co skraca
program do kilku linijek.

--