Konfiguracja WiFi

Paweł Kośka pawel w artfan.net
Pią, 29 Wrz 2006, 09:23:33 CEST

Witam,

Po wielkich trudach udało Mi się kupić kartę WiFi do Mojego laptopa. No i
teraz mam problem.... Staram się korzystać z tego udogodnienia w domu, w
pracy, w drugiej pracy, w szkole. Jedna z WPA, jedna z WEP...

Teraz nie wiem jak to skonfigurować bym mógł się spokojnie przełączać między
tymi sieciami. KWiFiManager coś tam robi, ale nie wiem na razie czy da się to
tak skonfigurować bym mógł spokojnie sobie sieci zmieniać.

Widziałem coś takiego w Mandrivie.... Więc i może w PLD coś się znajdzie. W
sumie nie musi to być graficzne, mogę spokojnie z konsoli to robić, ale na
razie nie wiem jak. Dopiero drugi dzień zapoznaję się z technologią WiFi ;)

--
Pozdrawiam,
Paweł