Konfiguracja WiFi

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Pią, 29 Wrz 2006, 10:18:32 CEST

wlassistant

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl