chroot i dm-mod

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pią, 29 Wrz 2006, 10:38:42 CEST

> Panowie podpowiedzcie o co chodzi z tym komunikatem? (ten komunikat sugerowal jeszcze
> ze brakuje czegos tam w jadrze - niestety nie mam dokladnej tresci
> tego komuniaktu)

Wałkowane wyżej, wsystarczy przekukać archiwum.

Pozatym WARNING a ERROR to dwie różne sprawy.

~$lilo -v
LILO version 22.7.3, Copyright (C) 1992-1998 Werner Almesberger
Development beyond version 21 Copyright (C) 1999-2006 John Coffman
Released 11-Aug-2006 and compiled at 17:35:43 on Aug 22 2006

/proc/misc: No entry for device-mapper found
Is device-mapper driver missing from kernel?
/dev/mapper/control: open failed: No such device
Failure to communicate with kernel device-mapper driver.
Using BIOS device code 0x80 for RAID boot blocks
Reading boot sector from /dev/md0
Using MENU secondary loader
Calling map_insert_data

Boot image: /boot/vmlinuz -> vmlinuz-2.6.16.23-1
Mapping RAM disk /boot/initrd -> initrd-2.6.16.23-1.gz
Added pld *

modprobe dm_mod

i powyższego komunikatu nie ma.

;-)
eh.
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba