Konfiguracja WiFi

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 30 Wrz 2006, 07:12:44 CEST

Dnia 30-09-2006, sob o godzinie 01:25 +0200, BeCe napisał(a):

> Dziala tak KNetworkManager (i pewnie NetworkManager tez), ale chyba
> ciezko to odpalic w PLD (przynajmniej kompilowanie pod Ac mi nie wyszlo).

troche poszukalem ( wifi roaming)

stary waproamd (zastapiony przez wpa_suplicant)
oraz
http://jelmer.vernstok.nl/oss/wlandetect/ - dla tych co konsole wola bez
wodotryskow i GUI

--
Michał Panasiewicz Linux user nr. #425323 - jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl  || e-mail: wolvverine [ at ] tlen [ dot ] pl , wolvverine [ at ] pld-linux [ dot ] org
http://www.linkomp.pl - Linkomp - Usługi informatyczne dla firm - biuro [ at ] linkomp [ dot ] pl