Wydajnosc macierzy

Marek Guevara Braun marek.guevara w atm.com.pl
Sob, 4 Sie 2007, 13:42:55 CEST

marteen wrote:

> Jak przerzucam pliki przez siec (100mbit) przez ftp to transfery mam na poziomie 4mb-5mb/s.

A jak używasz czegoś innego niż ftp to też masz takie transfery ? (te
mb/s to megabity? - w każdym razie powinieneś mieć coś koło 11-12 MB/s)

Co jest klientem ftp-a - kiedyś spotkałem się z jakimś windowsowym
klientem (ZTCP był to Windows Commander lub Total Commander) który co
pakiecik to ustawiał flagę PUSH i tak dławił serwer - zobacz jak
działają inne klienty ftp i rzuć okiem na zrzut sesji sieciowej pod
tcpdump lub tshark.

Inny podejrzany to ustawienia przełącznika i kart FastEthernet - czasami
karty źle negocjują szybkość pracy - przyjrzyj się narzędziom mii-tool i
ethtool.

Marek