Pytanie o różnice w konfiguracji Ac i Th

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 13 Sie 2007, 14:14:31 CEST

Korzystając z tego, że mam trochę wolnego czasu, postanowiłem zainstalować u
siebie Th i spróbować się na niego przesiąść Wydaje mi się, że większość
pakietów mi potrzebnych jest już na ftp dostępna od ręki, resztę najwyżej
sam zbuduję. Sama instalacja nie jest problemem - właśnie trwa upgrade
pakietów w chroocie i niedługo powinienem mieć już wszystko gotowe.

Pozostaje tylko kwestia konfiguracji. Mianowicie, na co należy zwrócić
uwagę. Np. czy fstab musi być inny ? jak odpalałem nowe rescuecd to nie
było /dev/hd?, tylko wszystko było /dev/sd?. Jakie jeszcze niespodzianki
mogą mnie spotkać? Chodzi mi o to, żeby sprawdzić wszystko w miarę za jak
najmniejszą liczbą restartów.

Pomijam kwestię konfiguracji xorg - to będzie pewnie wyzwanie samo w sobie
(chyba, że ktoś ma konfig dla GeForce4 440 Go 64M i by się podzielił).