upgrade postfix'a i zależności

Dariusz Włodarczyk milley w zsp2.krotoszyn.net
Pon, 20 Sie 2007, 22:47:07 CEST

Marcin Król pisze:
> Do Ac nigdy taki nie trafil. Jakis snapshopt wersji 0.21 byl przez
> krotka chwile w ready, ale zawieral zbyt wiele bledow i zostal wycofany.

Ja go tam nadal widzę w test, ale się tego nie czepiam :) Stwierdzam
tylko, że podany jako rozwiązanie poldek 0.20-18 nie bardzo problem
rozwiązuje... pozostaje mi tylko ignore póki co jak rozumiem ?

Dzięki za zainteresowanie :)

--
pozdrawiam
Dariusz (milley) Włodarczyk

[-= Uśmiechnij się :) =-] A swoją droga: Ciekawe co takiego zrobił ten Dworcow, że w każdym mieście ma swoją ulicę?