Kernel 2.6.16.52-1 a Kernel 2.6.22.2 i problemy z r8169

Kosiek kosiek w histamina.czuby.net
Wto, 21 Sie 2007, 10:54:29 CEST

Witam.

Posiadam laptopa z kartą sieciową rozpoznawaną jako realtek 8168.
Ściągnąłem najnowsze jajko z ftp'a pld i skompilowałem tak żeby
moduł r8169 (bo to on jest odpowiedzialny za obsługę mojej karty,
przynajmniej tak mi się wydaje), niestety karta się nie uruchamia.
Przy próbie uruchomienia ręcznie daje komunikat:
Delaying eth0 initialization.
Gdy ściągnąłem najnowsze jajko wogóle, i skompilowałem
(w identyczny sposób jeśli chodzi o sieć i sterowniki)
karta działa bez zastrzeżeń.
Ktoś ma jakiś pomysł gdzie popełniam błąd?
Kwoli wyjaśnienia jak kompiluję jajko tak żeby r8169
był kompilowany jako moduł, i ładuję moduł ręcznie karta też się
nie uruchamia.

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam Kosiek.